Onze werkwijze

Altijd rechtstreeks contact met de huisarts.

Vraag aan de huisarts
U heeft direct contact met de huisarts. Er is geen assistente.

Uw vraag stelt u eenvoudig via beveiligde mail of door het plannen van een terugbelafspraak. Dit kan via de website 24 uur per dag en zeven dagen per week.

Vaak kan ik uw vragen telefonisch beantwoorden. Door u al aan de telefoon te helpen, bespaart het u een bezoek aan de praktijk. Zo houd ik meer tijd over voor u als u wel op de praktijk gezien moeten worden.

Afspraak op de praktijk
U belt aan op het tijdstip van de afspraak en niet eerder. Te vroeg aanbellen stoort mogelijk het gesprek met een ander.

Werkwijze Flexdokters

Uw huisarts heeft een Flexdokters prakijk.

Onze praktijk is aangesloten bij Flexdokters. Een coöperatie van huisartsenpraktijken. Dit biedt een aantal voordelen voor patiënt en huisarts, waarbij de relatie tussen huisarts en patiënt altijd bovenaan staat.

In een Flexdokters-praktijk hebben patiënten rechtstreeks contact met de huisarts. Fijn, want zo hoeft je je verhaal maar één keer te vertellen. Vaak kan je vraag direct beantwoord worden. Lukt dat niet? Dan maak je samen met de huisarts een vervolgafspraak op de praktijk. Handig, want hierdoor hoef je niet voor elke vraag naar de praktijk te komen.

We vragen je om zelf afspraken in te plannen. Omdat er uitsluitend op afspraak wordt gewerkt, zijn er nauwelijks wachttijden en tref je doorgaans een rustige wachtkamer aan. Dit zorgt voor veel rust in de praktijk en tijdens je consult met de huisarts. Prettig voor jou en voor de huisarts.

Zelf regelen

Je kunt veel zaken zelf online regelen op deze website. Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we hieronder de belangrijkste informatie overzichtelijk neergezet.

  • Als je een afspraak wilt maken met de huisarts, kun je dat zelf online doen. Dit kan op elk moment van de dag en week. Je hoeft dus niet meer te wachten aan de telefoon of balie.
  • Via de website kun je ook eenvoudig een vraag stellen of een foto sturen. Handig voor niet-urgente vragen of als je een foto wilt meesturen van bijvoorbeeld een plekje op je huid.
  • Herhaalrecept aanvragen, je medisch dossier of uitslagen bekijken? Hiervoor hoef je niet meer te bellen naar de praktijk. Je kunt dit allemaal regelen via de website in het portaal.

Veelgestelde vragen

Deze veelgestelde vragen zijn samengesteld op basis van vragen die wij vaker krijgen. Door de antwoorden hier te geven besparen wij je de moeite van contact zoeken en hebben wij huisartsen minder onderbrekingen in ons werk met patiënten. Mocht je het antwoord op jouw vraag niet vinden dan kun je je vraag stellen aan de praktijk.

Wanneer kan ik mijn urine inleveren?
Waarom krijg ik een e-mail van Viduet?
Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn iPhone of iPad?
Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn Android telefoon?
Hoe vraag ik mijn herhaalmedicatie aan?
Hoe krijg ik de uitslag van mijn onderzoeken?

Praktijkinformatie

Alle consulten van patiënten met een Nederlandse verzekering worden direct bij de verzekeraar gedeclareerd. Je kunt de tarieven vinden op de website van de Nederlandse Zorgautoriteit, de Nza.

Huisartspraktijk Wouwse Markt
  • Markt 10
  • 4724 BK Wouw
Openingstijden
Maandag08:00 t/m 17:00
Dinsdag08:00 t/m 17:00
Woensdag08:00 t/m 17:00
Donderdag08:00 t/m 17:00
Vrijdag08:00 t/m 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten